SME
Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Diaľnica D1 môže byť v roku 2019. Alebo 2024 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

toto uz je tak tragicke az je to smiesne :D :D
tak firmy si spravia kartel a mozu sa dalej uchadzat o zakazky ... ziadny problem ... meanwhile in Slovakia
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nuz sme na slovensku... a taktiez firmy ktore si dovoluju meskat s platbami by tiez mali ist z kola von...

mnoho ludi si to neuvedomuje, ale po tom co sa zmenila vlada sa vyrazne spomalili tendre na dalsie stavby. ale nemozme sa cudovat. rabovat treba, a aj deficit udrzat treba, tak dialnice pockaju. istoty....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mozno ten kartel je dobra zamienka, ako dostat niektore firmy z tendra prec. Neviem, iba tipujem.
.
Nakoniec vysvitne, ze Fico sa pomylil s tym rokom 2010 iba o malicko - o jeden rok. Ked vezmeme jednociferne cisla, tak po deviatke nasleduje nula a tak rok, ktory sa konci na nulu, ako napriklad 2010, je iba o jeden rok posunuty voci takemu, ktory sa konci na 9, ako napriklad 2019. Aka pekna logika, ze :-) Ale z Fica by to bolo vystat, ved on uz tresol aj vacsie hovadiny ci klamstva, tak preco nie toto? A navyse, ved sa tiez mohol ludsky pomylit, totiz ked chcem rukou napisat cislo 9 a ako ho pisem, tak tesne pred koncom sa mi smykne ruka, potom z toho nechtiac moze vyjst aj nula, nie? No a tak sa to stalo.
.
Inak nadherna nahravka na smec pre Kisku, v nasledujucich dnoch az do moratoria vzdy ked zacne Fico trepat dve na tri, moze mu ten rok 2010 vs. 2019 otrieskat o hlavu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pri tomto tempe môže byť z roku 2010 kľudne aj rok 2100. Jedno je isté, že ich nesplatíme ani do toho roku 2100! :(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bordel ako v tanku,

uz sme si zvykli... :-(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale stale ma prekvapuje, ze postavit elektricke vedenie alebo dialnicu cez chranene uzemie nie je problem ale ochranari budu zurivo bojovat sa proti stanovaniu v prirode alebo chodeniu mimo vyznacenych tras
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ved dovolovat si nemozu na kazdeho
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ak myslis pod ochranarmi

instituciu s nazvom Statna ochrana prirody, tak ta skutocne pre ochranu prirody vela pozitivneho nerobi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Alebo

zeby o desat?, ked sa to tak vezme tak mozno o petnast a tlapneme si ked bude o dvadsat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no podla mna ta dialnica nebude ani v 2030. O nejakych Rkach a dalsich Deckach nemoze byt ani rec, je to smutny obraz neschopnosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Napriek tomu Národná diaľničná spoločnosť niekoľko dní pred voľbou prezidenta ubezpečuje, že úsek diaľnice D1 medzi Bratislavou a Košicami bude v prevádzke v roku 2019." tomu celko nerozumiem, vsak ta dialnica je uz davno postavena, jedine ze by SMER zase klamal, ved ju slubovali postavit do r.2010, SMER predsa nemoze klamat, ISTOTY nadovsetko, VIVAT SLOVAKIA, uz nikdy ziaden svar :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dialnica tu predsa v 2010 bola postavená, problém je že medzičasom ju scientológovia na čele s Kiskom teleportovali na Floridu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

takto ... ta dialnica bola postavena uz v r. 2000 ... jedna jednotka hore, jedna jednotka dole ... teleportacia na Floridu sa udiala v casoslucke ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dajme na chvíľu politiku bokom a nikdy nenaplnené ISTOTY tiež.
Naozaj sa čudujem NDS. Čudujem sa, že stratila súdnosť. Ak vie, že máme rok 2014 a vie, čo ešte na D1 postavené nie je a čo všetko ešte postaviť treba, tak rok 2019 nemôže myslieť vážne.
Podľa mňa ani rok 2022 nie je ten správny.
A ak hovoríme o súvislej diaľnici BA - ZA - KE, tak nemôže byť Branisko jednotunelové, lebo to nie je diaľnica.
Mali by súdruhovia v NDS zvažovať, čo jazykom svojho hovorcu (inak, ak môžem odbočku, mňa osobne nesmierne prekvapuje, že všade sa po výmene pri hlavných korytách menia aj hovorcovia a Jánošík je tam stále, za modrých aj červených. Nič proti nemu nemám, ale je to na SK pomery určite nezvyčajné. Podľa mňa je to tak správne.) povedia občanom SK. Lebo sú to táraji a gargaji, použijúc slová Otca vlasti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Co tu riesite??

Vsak ta dialnica je od r.2010 hotova! Nie je predsa mozne, aby sudr. komulikolog KLAMAL!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

investigatívci

by mohli vysvetliť, ktorá Skanska bola v tom karteli. Či tá, ktorá dávala ponuku na D1 alebo išlo o iný subjekt. Také IČO by dosť veľa vysvetlilo. Lebo nakoniec s úžasom zistia, že NDSkou vylúčená Skanska (vďaka námietke k dokumentácii, ku ktorej sa Doprastav nemal ako legálne dostať) je vlastne OK a v průs€re je z tendristov iba Doprastav :) Lenže to by UVO musel opäť vrátiť do hry už 2x na blbostiach vylúčenú Skansku. A keďže Skanska neponúka Istotám v cenách tendrov tradičný "desiatok" a tým, že narozdiel od Širokých firiem platí subdodávateľom načas a tým Istotám "kazí trh", tak je to nepravdepodobné...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie, ze by som chcel obhajovat doprastav alebo vahostav (tieto firmy fakt nemusim), ale nemyslim si, ze Skanska je az taka "cista" ako pises. Aspon co sa mi donieslo...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Páni úradníci....

.........rozhýbte sa konečne do ***** koňovej,veď súd o karteli rozhodol už takmer pred tromi mesiacmi,rozhonutie máte vyše meiaca,a vy len stále posudzujete,či sa môžu zúčastňovať?Riešenie je pritom jednoduché:do súťaží rozbehnutých do vyhlásenia rozsudku áno,do nových nie!!!!!!!Tak sa konečne zorientuje,alebo páľte do....(preč),keďže ste neschopný!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A už ste sa zaoberali aj kartelom -

Smer-Váhostav-NDS ? Tí sa dohodli na 200% cenách - na všetko....
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Domov