Pod kolesami vlakov skončilo vlani sto ľudí, najmenej polovica z nich boli samovrahovia.
výzva
železnice by mali požiadať -najlepšie prostredníctvom drahoplatenej inzercie -samovrahov aby si vyberali odľahlé trate, nejlepšie železničné vlečkypokial
nebudu trate oplotene a prechody cez nich mimourovnove mozu si vymahat vieme co.pri liste na rozlucku
a pod - kde sa podari dokazat umysel ziadne oplotenie netreba .. Ked to zacnu vymahat, bude to dobry sposob ako uskodit despotickej manzelke ci mame aj po smrti :)Zvrhlosť nad zvrhlosť
Nielen že je to hyenizmus nie na 100 ale min. 150%, ale aj právne neudržateľné. Akékoľvek škody je možné vymáhať iba od ich páchateľa. Keďže tento je mŕtvy, tak si akurát môžu pískať na prsty. Z tých nehoráznych cestovných, ktoré vyberajú za svoje mizerné služby, si už dávno mohli vytvoriť fond na nepredvídateľné udalosti tak, ako to robí každá firma, či aj len trošku normálna súkromná osoba.aha ju odbornicku
http://ekonomika.sme.sk/c/5925...v dedičskom konaní
sa dedia spolu aj aktíva (mejetok) aj pasíva (dlhy). Dedič bude dedičstvo (aktíva+pasíva) príjme, alebo odmietne. Je logické, že ak pasíva prevýšia aktíva, dedičstvo sa odmietne.Lenže je tu problém
Od koho vymáhať? Pokial to vezmeš logicky, tak by v takých prípadoch muselo byť preukázané, že samovražde predchádzala nejaká hádka v rodine, prepustenie zo zamestnania, alebo rozchod. Čokoľvek, ale musela by sa zodpovednosť prišiť osobe, ktorá mala jednoznačný vplyv na fakt, že sa dotyčný rozhodol hodiť pod vlak. Lenže aj s tým je problém, pretože samotné rozhodnutie spáchať samovraždu je vždy na tom, ktorý ju aj spácha. Nie je to dieťa, za ktoré nesie zodpovednosť zákonný zástupca. Mne sa takéto "riešenia" ale nepáčia. Vo veľkej väčšine prípadov by to bolo nespravodlivé a doslova neetické svinstvo. Sú to "riešenia" z kategórie plátania problému po tom, ako sa stal. V tejto krajine je zvykom hasiť dôsledky, ale prevencia nikde. Na druhej strane by ale možno práve hrozba vymáhania strát od pozostalých bola pre samovrahov odstrašujúca a páchali by ich inde. Je to ale ťažká otázka. Systém akejkoľvek prevencie samovrážd spáchaných na koľajach u nás neexistuje, takže sa nedá hovoriť o jednoznačnej zodpovednosti toho úbožiaka (mal totiž na koľajisko prístup). Keď bude ošetrená prevencia, potom sa bavme o miere vynaliezavosti a zodpovednosti samovraha/pozostalých pri preliezaní nejakého plotu :).Chápem :)
Chcel som len pridať vlastnú konštrukciu. Tvoju beriem, len by zrejme bolo fér zistiť, či ho niekto k tej samovražde nedohnal a jemu to dať ako dlh, ak by bol osobou ktorá môže po ňom dediť. Ale to sme už pápežskejší ako pápež :). Určite sa ale zhodneme na prevencii.V principe
by mozno pomohlo, keby sme hovorili nie o pozostalych, ale o pozostalosti, ako v anglickom prave. Po zosnulom zostava estate, teda pozostalost, s ktorou spravca nalozi podla prava a zavetu. Nevidim problem, aby sa, podobne ako pri ukonceni fungovania spolocnosti, prihlasili dlznici, ktorych narok moze byt z pozostalosti uspokojeny. Pragmaticky vzate nema pozostaly ziadny vacsi narok na pozostalost, nez clovek, ktory zosnulemu napriklad pozical peniaze, alebo nech aj spolocnost, ktora tvrdi, ze zosnuly jej sposobil skodu. Moze o tom rozhodnut sud, mozeme sa bavit, ako to urobit co najjednoduchsie a najrychlejsie, ale v principe nie je eticky problem v tom, ze sa z pozostalosti uspokojuju naroky. Ten mrtvy si do hrobu nic neberie. O korist sa delia zivi.cize ked nestihnem
prist do prace na cas a zamestnavatel mi strhne premie za dochadzku, tak to mozem vymahat? alebo ked nestihne niekto biznis stretnutie, tak bude vymahat peniaze za usly zisk? pridajte si dalsich hovorcov, pokial mozno do kazdeho regionu tupela tupe. kopat vas do zadnice kazdy bozi den pokial nedostanete rozum...uz vidim
ako to od sk zeleznic vymozem. hovorkya neurobila nic, je to upplne zbytocna funkcia pre firmy aok su statne zeleznice v sragorach...kazdy hocorca je zbytocny
....
nie je obesenie lepšia smrť? resp. požrať škatulu rohypnolu a pobrať sa do čerta? Čo ak sa mi to s vlakom nepodarí a len mi odtne nohy a nebodaj ma ešte aj zachránia?každý musí niesť následky, aj samovrah
ak už má ten problém že svoj život nevie zniesť tak nech ide skočiť zo skaly v lese a nie svojim nezodpovedným konaním ohrozí a obmedzí desiatky a stovky ľudí. Neetické je to od neho samého a nie od železničnej spoločnosti. To sa uplatňuje aj v Japonsku a nemajú s tým žiaden problém.