O necelý mesiac budú na Slovensku parlamentné voľby. Ako predvolebná kampaň vyzerá, a čo hovorí porovnanie s USA?
no pekne..
bordel ako bordel. Nie je v tom rozdiel.akoze to si akt
sdku mysli s tym plagatom vazne?? uh...nejak tak
...Ako zachrániť demokraciu?
1. V demokracii rozhodujú voliči. 2. Viac ľudí sa rozhoduje emocionálne než racionálne. 3. Populisti sa snažia zneužiť emócie voličov. 4. Treba posilniť racionálne rozhodovanie voličov. 5. Ľudia sa rozhodujú najviac racionálne vtedy, keď ide o ich peniaze. 6. Treba zaviesť poplatok za využitie práva voliť. To prinúti ľudí zvážiť, či im to za to stojí. Výsledky volieb by hneď vyzerali inak.A oligarchovia
by mohli davat prispevky ako v romskych osadach.Oligarchovia
by rozdavali nenavratne pozicky. Cele slovensko ako romska osada.Tragikomédia
Všade má ten predvolebný cirkus charakter politického kabaretu s príchuťou tragikomédie....
v štátoch mi to pripada tak že stačí vziať idiota pokúpiť prieskumy a potom sa už len nepomýliť? Ide do toho kandidát s nejakými vlastnými názormi?profesionálny marketing SMERU?
to nie je profesionálny marketing, ale pochybný marketing Skutočne profesionálny marketing nepoužíva nekalé praktiky. Dlhodobo úspešné firmy vedia, že nekalými praktikami môžu veľa získať hned, ale strácajú dôveryhodnosť a to si nemôžu dovoliť, ak chcú byť na trhu dlhšie. Nekalé formy súťaže podľa Obchodného zákonníka: - klamlivá reklama - klamlivé označovanie tovaru a služieb - vyvolávanie nebezpečenstva zámeny - parazitovanie na povesti podniku, výrobkov alebo služieb iného súťažiteľa - podplácanie - porušovanie obchodného tajomstva - ohrozovanie zdravia spotrebiteľov a životného prostredia - šírenie nepravdivých informácií o konkurencii Podľa europskej smernice patrí na čiernu listinu aj marketing, ktorý využíva obavy spotrebiteľov o bezpečnosť. Toto všetko SMER využíva a pán komentátor to nazve profesionálnym marketingom prepracovaným do detailu? To je marketing typu "rež a rubaj do krve" ....a slovenská kocúrkovská predstava o svete biznisu a veľkej politiky. Ona je však jen kocúrkovská a špinavá.mne sú s profesionalitou
nečisté triky a klamstvá nezlučiteľné .....je to marketing
ktorý devalvuje politiku a politikov a nakoniec aj nás všetkých, ktorých má za hlupákov ..... dá sa robiť aj inakale inak
článok ako celok je celkom dobrý - dokonca popisom prezidentských volieb v USA aj potvrdil čo píšem ... len ten pojem profesionálny marketing mi zapílil v ušiachhahaha
Frešo už naozaj zostal sám a bez Fica ... :)