Zvýšenie platov učiteľov základných, stredných a vysokých škôl by malo v tomto roku stáť 32,5 milióna eur.
plošné zvyšovanie je blbosť
a hlavne poslať tie 65-68 ročné tetky učitelky - dochodkárky s pánom bohom. Prezamestnanosť je brutálna a výsledky úbohé. Dovolím si odhadnúť že cca maximálne 10% 12-13 ročných vie ako tak polo-plynulo anglicky. A to som asi optimista.Učiteľom by som znížil plat o 140€
aj tak by ostali v školstve, ved kam by išli učiteľky a učitelia pri svojej hlúposti, ked nič poriadne nevedia robi, dokonca dobabrali aj samotné školstvo, ked dovoľovali deťom všetko a teraz im skáču po hlave. Navyše sú zbabelí , boja sas ozvať proti byrokracii, proti riaditeľovi, držia proste hubu a krok. A prečo? Lebo sa boja prepúšťania. A je veľká prezamestnanosť a počet škôl. Znížiť počet učiteliek o 50% a tiež zrušiť polovicu škôl.Medzinárodná renomovaná certifikovaná :)
inštitúcia urobila pokus s 5-ročnými deťmi. Deti rozdelili do dvoch skupín, podľa výsledkov *****ov a zorganizovali súťaže: napr. rýchlo povedať slovo opačného významu (studený - teplý, horký - sladký) a podobné úlohy, vyžadujúce bystrosť a pohotový um. Súťaž mala viac kôl: niekedy sa hralo "len tak", bez motivácie; inokedy za odmenu - cukríky za správne odpovede; inokedy "za trest" - za nesprávne odpovede a prehry bolo treba vrátiť predtým získané cukríky. Zistilo sa, že vysoko inteligentné deti vždy vyhrali, pričom najlepšie výsledky boli keď sa hralo "len tak". Možnosť získať alebo hrozba stratiť cukríky ich skôr rozptyľovala než motivovala. Menej inteligentné deti síce vždy prehrali, ale hrali lepšie za cukríky a najviac sa snažili, keď im hrozilo že o cukríky prídu. Záver odbornej komisie s odporúčaním pre vládu bol jednoznačný: pracovníkom vedy, výskumu a školstva zvyšovať platy netreba.smeťocenzúra
sa zas blysla - vymazala mi "podľa výsledkov inteligenčných testov" - neviem prečo.