SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na sliačskom letisku sa predviedol kráľ medzi lietadlami (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

Nove vrtulniky....

Modernizacia ozbrojenych sil.....a budu patrat po nezvestnych????to sme kupili bez vyzbroje???budeme strielat kamenmi???? Hahaha
 

Asi to zorganizujú trochu inak

Strieľať sa bude bryndzovými haluškami po výdatnej fazuľovej polievke = super modernizácia. Ale strach nemusíš mať. Na fazuľu a bryndzové halušky dostaneme dotácie z EU, na ktoré vypíše tender súčasná vláda. Zrejme ministerstvo obrany, patriace SNS. Kapitán pobozká výložky plukovníka a dotácie budú rozdelené podľa skvelého príkladu rozdeľovania EU fondov na vedu. A vojaci budú na vrtuľníkoch pátrať po nezvestných fondoch...
 

 

To tlsté lietadlo to je Made in Agresor ? ? ?
 

:)

Nie, nie.. Ruske lietadlo na zaberoch nie je..
 

Zrátaj si,

v koľkých krajinách sú Rusi, a v koľkých Američania so svojimi armádami. A vnímaj kriticky, čo Ti v súčasnosti v médiách ponúkajú na vytvorenie objektívneho názoru. Peknú nedeľu želám všetkým.
 

 

zrátaj si, ako dopadne každá krajina bez výnimky, kde vstúpi noha rusa.
 
Hodnoť

 

Osobne som videl v 90-tich na Sliači pristávať Ruskú Mriju. Alebo nie?
 

 

Tipol by som si, ze to bol skor AN-124 Ruslan.
 

 

A este mala poznamka, aj 124ka Ruslan, aj 225 Mrija su ukrajinske lietadla od Antonova, predtym sovietske. Ale nie ruske.
 

 

AN 124 bol pred par dnami v BA a odtial odlietal tusim do Nemecka
 

sú?

Mrija je presne 1.
 

 

"aj 124ka Ruslan, aj 225 Mrija su ukrajinske lietadla"

Kde vidis rozpor? Bavime sa o dvoch typoch a nie o poctoch vyrobenych kusov. Treba to nakreslit?
 

čučo nemáš pravdu

Ani Ukrajinské ani Ruské ale Sovietské.

Antonov alebo Antonov ASTC (predtým Konštrukčná kancelária Antonov) je letecká konštrukčná kancelária, založená v roku 1946 výnosom ÚV KSSZ a Rady ministrov ZSSR v Novosibirsku v Sovietskom zväze. Jej prvotný názov bol OKB-153 („Výskumná-konštrukčná kancelária č. 153“); neskôr niekoľkokrát zmenila názov a až v roku 1984, kedy zomrel šéfkonštruktér kancelárie, Oleg Konstantinovič Antonov, bola pomenovaná po ňom. V roku 1952 bola kancelária presťahovaná do ukrajinského Kyjeva. Avšak, zo strategických dôvodov sa výrobné závody nachádzali v Charkove, Taškente a v pôvodnom Novosibirsku.
Vznikali tu buď ľahké lietadlá ako, napr. An-2 alebo ťažké nákladné lietadlá ako An-12, An-22 a An-124, v poslednej dobe moderné regionálne dopravné lietadlo An-148.

https://sk.wikipedia.org/wiki/...
 

 

A o 16:13 som co napisal?
 

nie to iste

precitaj este raz
 

 

Mrija po Ukrajinský sen
 

 

Ty už máš viac ako 90 rokov a ešte vládzeš chodiť na letecké dni?
 

 

:-)
zbytocne...
 

:)

Pekna trefa :)
 

 

baba ma 93 a treba ju klofnut lopatou aby si sadla....inac ju nezastavi ani cert. :D
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Domov