SME
Piatok, 20. september, 2019 | Meniny má Ľuboslav(a)

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výtlky ničia aj autá známych právnikov, cestári sa s nimi trápia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Čučoriedkova

To je BA chuťovka. Peniaze na plátanie dezolátneho stavu sa vždy nejako nájdu. Ale a kompletnú rekonštrukciu už nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V našom meste

je dezolátny stav aj niekoľko mesiacov .
a
NIČ
eurofondy jupíííí
smeráci
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Asi pomôžu trestne oznámenia

Verejný činiteľ- úradník je povinný konať tak,ako mu zákon ukladá.
Ak nie je napriek podnetom schopní reklamovať vady diela u zhotoviteľa, potom zrejme po dohode so zhotoviteľov mlčí a čaká na uplynutie záručnej doby, aby zhotoviteľovi usooril peniaze. Pochopiteľne asi nie len tak. Zadarmo. Veď “službička”, nie?
Preto treba toto podozrenie odkryt. Snáď už na tom občianski aktivisti a poslanci MZ pracujú ...týka sa to každého mesta a obce.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V akom stave je štát, také sú aj cesty

Ale ľudom na slovensku to až tak veľmi nevadí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cielova skupina

Ved pani dochodkyne aj tak auta nemaju. A ked pan premier im slubi vyssi dochodok, vianocny dochodok, velkonocny dochodok a kupele zadarmo, to su argumenty! Uz staci len pockat, pan premier slubili...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a to nieje vsetko

k tomu este jeden prekrasny katafiat
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vážení diskutujúci, Vám nevadí, že možno urážate aj vlastné mamy, alebo staré mamy. Môžem Vás ubezpečiť, keby takú MDŽ seansu urobili hneď na druhý deň páni Sulík, Matovič, Kollár, tak by im dôchodkyne-voličky prišli rovnako zatlieskať a so slzou v oku by si zobrali karafiát aj od nich. Ba čo viac, možno by ich aj volili. /Mimochodom, Vy všetci, spomenuli ste si na svoje mamy a staré mamy na MDŽ? Aj keby to bolo len formálne, určite by ich to potešilo/.
A k diskutujúcemu nižšie - to s tými špáradlami bolo možno raz - dva razy vtipné, ale už je to skôr trápne. Platí o tom to isté, ako keď sa rovnaký vtip omiela v spoločnosti donekonečna. Potom sa už spoločnosť smeje na rozprávajúcom a nie na vtipe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Keď som včera v Narkóze videl

tie nadšené a tlieskajúce Špáratka obdivujúce dôchodkyne, takmer mi slza vypadla.
Tie tetušky nejaké výtlky absolútne nezujímajú. Tie zaujíma, či Špáratko nepríde do Gelnice osláviť nasledujúce MDŽ.
A ak by si, nedajbože, pri ceste autom na geriatriu poškodili pneumatiku, tak na vine bude aj tak Dzurinda alebo Radičová, tak čo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pobavilo ma, ako si dal pán prominentný právnik preplatiť opravu pneumatiky mestu. Rád by som videl, ako si náhradu škody vypapuľuje obyčajný občan. To je ako keď Harabín vysvetľuje národu, prečo uplatňuje 150 tisícové odškodné za každú kravinu. Že to ukazuje ľuďom, ako sa majú biť o svoje práva. Pravda je ale taká, že horentné odškodné vyplácajú iba Harabínovi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mna pobavilo

ako je v clanku dokladne graficky znazorneny vznik vytlku.
Mali by sme to rozposlat do okolitych krajin a do celeho sveta. V takom Polsku, Nemecku, Japonsku asi nemrzne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Počul som také, že v našom podnebnom pásme sú pre výtlky najhoršie podmienky. Na severe zamrzne a je mráz niekoľko mesiacov. Na juhu nemrzne nikdy. Ale u nás v zime niekoľko krát zamrzne a roztopí sa, čo najviac rozrušuje asfaltový povrch.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

asi je to tak

ale uz len taky prechod z Podspadov do Jurgowa da soferovi pocitit odkial kam ide.
Odporucam dopravnemu inspektoratu prevziat grafiku z clanku a urobit z toho dokladne dopravne znacenie pre cudzincov prichadzajucich na SK.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Už dlhší čas rozmýšlam, že by som urobil firmu na opravu výtlkov v noci. Fréza s účinným tlmičom hluku a kvalitná zmes na zaliatie. Pravda, ešte vedieť, komu treba pocelovať zadnicu, aby som taký kšeft dostal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

NASI ludia

maju vacsinou pneumaticke podvozky, tak si urob dokladnu prezentaciu podnikatelskeho zameru, aby to pochpili.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj také som už videl. Pamätáte sa na Slotovho predchodcu Víťazoslava Mórica? Ja som sa s ním zoznámil ešte keď šéfoval na výpočtovom stredisku Prefa Martin. Ja som vtedy predával softvér.

Len čo som k nemu vošiel do kancelárie, začal sa mi vyplakávať, ako ho nikto nemá rád, nikto si ho neváži, hoci práve získal vedeckú hodnosť CSc. Dal mi vizitku v AJ, ktorú mám dodnes odloženú ako raritu. Potom odtvoril trezor, v ktorom mal iba 10 litrový demižon vína a nalial nám. Ja som poslal po dve fľaše šampanského a šiel som inštalovať na počítačovú sálu.

Nechcel som veriť, že pán Móric, ktorý o rok neskôr riadil zo zákulisia jednanie Slovenskej národnej rady, to je ten Móric, ktorý sa mi vyplakával na hrudi. Ale bolo to tak.

V tom čas sa rozšírila móda vykladať chodníky aj ulice vo veľkých mestách dlaždicami. Kšeft to bol vynikajúci, ak uvážime, že Schuster do Košíc doniesol dlaždice z Talianska a Zvolen dokonca z Číny, keďže na Slovensku kamene nemáme.

V tom čase Móric začal bandovať so Slotom. V Žiline už nejaká firmička začala vykladať chodníky dlaždicami. Zákazku zrušili, chodníky chvíľu stáli, kým Móric a Slota založili továreň na výrobu dlaždíc.

Prepáčte ten dlhý úvod. Poita bude stručná. Keby som prezentoval pred "našimi ľudmi" podnikateľský zámer a uznali by ho za výnosný, naisto by som zákazku nedostal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Áno, presne tak. A podnebné pásmo a mení presne medzi Petržalkou a Heinburgom a medzi Kútmi a Lanžhotom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Áno, tvrdenie o podnebnom pásme platí. Problém je, že u nás sa na včasné opravy kašle, ako aj na kvalitu opráv.

V roku jedna po páde železnej opony aj ja som sa popreháňal po Západnom Nemecku, a to aj na vedľajších cestách po dedinách. Bolo jasne vidno, že cesty boli opravované - zrejme po výtlkoch. Lenže tie opravy boli tak kvalitne urobené, že som nič podobné u nás nevidel. Ak môžem posúdiť, povrch bol aj zbrúsený.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

---

Jedna vec je povrch, druhá základ cesty. Ked je základ postavený na hline, môžeš cestu plátať doslova každý rok a nikdy nebude v poriadku. Zvlášť, keď intenzita dopravy konštantne každoročne stúpa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dnes už "starú" cestu z Nitry smerom na východ vraj stavali za Hitlera. Základy má vraj vynikajúce. Otázka je, koľko by stála jej výstavba v dnešných časoch, keď na každú investiciu sú napojené pijavice.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja som si ju "uplatnil" takto:

Rozťal som na diere fungl novú pneumatiku (na aute bola pár hodín). Zavolal som monocajtov, aby som mal zdokumentovanie pre posťovňu/mesto. A tí mi ešte dali 20€ pokutu, že som "neprispôsobil jazdu povahe vozovky a bla bla...". Ten krásny slnečný letný deň (malá premávka, mimo dopr. špičky) sa do mňa pustili dvaja monocajti jak osa do kofoly a vymenovali mi asi milión priestupkov, ktorých som sa dopustil. Som stál a čumel jak puk. Njn, bol som mladý, každá skúsenosť je skúsenosť. Jak oni so mnou, tak nabudúce ja s nimi, slušnosťou sa to nedalo, no.

O dva dni bola daná diera zrazu záhadne promptne zaplátaná.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Domov