Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Varholíková je na slobode. Ako dopadli ostatní? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Rychlost, rychlost...

V podstate za vsetky nehody moze vyssia nez povolena rychlost. Bohuzial, na Slovensku sa daju skor pocitat vodici, co tu rychlost dodrzuju (a aj ti su tymi ostatnymi vytrubeni). Policia rychlost skoro nekontroluje, ked tak s toleranciou a v najhorsom daju pokutu, nad ktorou sa kazdy trochu bohatsi len zasmeje.

Pre porovnanie - v Nemecku su pokuty za rychlost tiez smiesne. Lenze dva zasadne rozdiely: 1. radar na kazdom rohu a 2. Bodovy system, kde sa body nemozu vymazat a po niekolkych vaznych prekroceniach rychlosti nie je ina moznost ako ist do autoskoly a na psychotesty. A samozrejme si vsetko zaplatit. To si uz kazdy rozmysli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toto su slovenske cele v rity ... za zabitie podmienka a amestia alebo odklad ... za chlast pokuta a odklad ... bodovy systememom sa tu ohanali uz 10 rokov dozadu a ako vsetko je to bud cele alebo napol v rity ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuž, nezávidím to tým ľuďom,...

...nepochybujem o tom, že ak majú v sebe čo len trochu citu, tak sa to s nimi bude "vliecť" do smrti - napríklad v ťažkých snoch, vo formaćh depresií, budú na liekoch a pod.
Pani Varholíkovej to nezávidím ix-násobne, pretože len a iba ona svojou vinou zapríčinila smrť nevinných. Ako žena to bude aj po odpykaní si trestu ťažko niesť. Navyše sa bude dlho stretávať s verejným odmietaním a pohŕdaním. Zažili to mnohí - Michal Martikán by mohol rozprávať...
Ľudia, vy za volantom áut - buďte, prosím, ohľaduplní, jazdite maximálne pozorne a podľa predpisov. Nič Vám nestojí za to, aby ste niekoho zabili alebo zranili.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

myslim

ze zbytocne dramatizujes o tazkych snoch atd. Cely problem je v narodnej kulture, kde arogancia je vstepovana ludom podvedome. Jazdenie na Slovensku je katastrofa, ak to porovnam s civilizovanym svetom. Ludia sa od seba ucia navzajom a primaju zle veci, ako standard. Dokonca sa rehocu tym, co presli dlhorocnou prevychovou za hranicami vsednych dni. Pokial na prechode pre chodcov v centre mesta nezastavi policajne auto plne zelenacov bez zapnutej diskoteky a tebe este vietor na kraji chodnika podvihne aj ofinu, znamena to cele zle. Na cestach je viditelny zaklad nefungovania celeho statneho systemu. A system tvoria ludia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne. Samotná polícia nedodržiava pravidlá, viditeľne parkujú na nedovolených miestach, zneužívajú svetelný signál, prekračujú rýchlosti a buzerujú často na maličkostiach, pri čom divosi v miliónových autách sú pre nich tabu.Nehovorím, že všetci, ale bolo zverejnených veľa takých príkladov. No a keď ideš v obci predpísanou rýchlosťou, tak ťa dobre že nevykotia, trúbia, lepia sa ti na blatník ,hocičo.O 90-ke ani nehovoriac. Načo je taký predpis, čo nikto EVIDENTNE nedodržiava?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1035822 - máš úplnú pravdu, policajti za volantom (samozrejme nie všetci) sú kapitola sama o sebe a myslia si, že v policajnom aute majú dovolené všetko, akoby sami boli zákon. Nedávno ma na priechode pre chodcov takmer zrazili práve policajti, ešte si dovolili aj zatrúbiť, aby som neprekážala. Prechádzala som na zelenú. Ako často sa stáva, že policajt zastaví pred priechodom a nechá ľudí prejsť? Takmer nikdy. Oni sú tí, ktorí by mali byť príkladom. Ale nie sú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuž, určite je to o charaktere,...

...povahe človeka. Kto sa s tým ako vyrovná, keď niekoho zabije - hoc i nechtiac, neúmyselne.
Poznám taký prípad, stal sa dávnejšie. Dcéra jednej našej známej dostala na jar šmyk na nepozametanom, neodpratanom zvyšku posypového materiálu. Išla asi 15 km za hod. pod maximálnou povolenou 90-kou. Taká opatrná baba. Dovtedy ani len pokuta za zlé parkovanie, nič. Takže dostala šmyk, stratila kontrolu nad autom, lebo ten šmyk nezvládla, vyšla do protismeru a tam, čo čert nechcel, zrazila cyklistu, ktorý v nemocnici zomrel. Dievča si odpykalo trest, potom sa dlho nemocnične liečila na psychiatrii a skončila tak, že roky bola na tabletkách a u psychológov. Od tej nehody už nikdy za volant nesadla.
Ja len dúfam a predpokladám, že pani Varholíková sa nebude "pozajtra" preháňať 150-kou tam kde je max. 90-ka a že nebude za volantom piť. Že má ponaučenie na celý život. A do jej hlavy nevidíme - nevieme čo, ako ju trápi alebo netrápi.
Ono je to tak, že zlé sa nerobí dlho: stačí chvíľa, za volantom doslova okamih - a katastrofa je na svete.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Máme sa kam ísť učiť, ale ....

Súhlasím, že n aSlovensku sa jazdí arogantne. Pustenie chodcov na prechode je takmer ako počin z rozprávky a pritom v iných krajinách s tým nemajú problém, anie je to len Anglicko, Nemecko, Rakúsko, ale aj také Rumunsko (čo by som nikdy nepovedal), dokonca aj Rusko ...

Zdá sa, že u nás asi niečo nefunguje, keď sa jazdí tak arogantne ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Chodte

Do vranova nad Topľou tam sa sami chodci vrhajú na prechody keďže si stále myslia že oni sú v práve a majú prednosť. Mobil na uchu,sluchátka.....jednoducho sú na prechode a majú prednosť aj keď máš za sebou ako vodič 20 ton a na 5 metroch nedokážeš zabrzdiť v 20 km rýchlosti...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To nechápem, keď v anglicku, alebo Paríži dokáže niekoľkotonový dvojposchodový autobus bez problémov zastaviť pred prechodom pre chodcov ....?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pustanie chodcov na priechodoch je podla mna nieco o com by trebalo diskutovat, lebo tam to nie je cierne alebo biele. kompromisy treba robit na oboch stranach a ja ako chodec, vodic aj cyklista si myslim ze dokazem byt objektivny.

pustat ako vodic chodcov cez prechod? samozrejme, ALE... zalezi vzdy od situacie. vela chodcov si totiz mysli, ze zebra nakreslena cez cestu je to iste ako pesia zona.

ja ked ako chodec cakam pred prechodom a vidim ze sa blizi jedno auto a za nim volno, tak mu kludne naznacim nech ide. takisto ked idem v aute a stoji tam 1 clovek a za mnou ani v protismere nikto nejde, tak pokial mi tam neskoci tak ho automaticky nepustam. tych par sekund ziadneho chodca nezabije. vynimku robim ked je tam napr. zena s kocikom, niekto o palicke alebo prsi, vtedy radsej zastanem.
vsade mozne sa teraz hovori o emisiach, ale kopec paliva sa vymina zbytocne lebo niektori si mylia prechody s pesou zonou. ked tam caka 1 clovek a za mnou ide viacero aut, takze viem ze tam mozno bude cakat este dlho tak kludne zastanem.

opacny extrem ako u nas som zazil napr. ked som bol 1.krat vo svajciarsku. cakal som na prechode a auto brzdilo hadam 200 metrov predo mnou, este mi ukazovali ze mozem ist, pritom za nimi by som mal volno. take nieco je podla mna zbytocne, ale budiz. najhorsi su chodci, co v zivote za volantom nesedeli, lebo si myslia ze auto dokaze zabrzdit na 2 metroch ako nic a takisto vodici co by aj smeti najradsej sli vyniest autom. najdolezitejsie je byt ohladuplny ci uz som chodec alebo vodic a nerobit to co by som nechcel aby ten druhy robil mne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

... je to vždy o tolerancii ...

... súhlasím, že by mala byť na cestách väčšia tolerancia. Na Slovensku mám pocit, že sa jazdí veľmi arogantne a to som tiež vodič, cyklista a aj chodec ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podmienka za usmrtenie je smiešna. Potom hovorme že si vážime život človeka. A určite by malo byť jedno či je tá osoba známa alebo neznáma. Tak isto milosti od prezidentov? Choré. Takto spravodlivosť nevypadá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No neviem, porovnavat s Rezesovou pripady ako napr. Lipsicov, kde tento isiel o 5-10 km viac ako mal (lebo vsetci chodime presne 50 km/h vzdy, ze?) a vbehol mu do cesty opity chodec (aj ked na priechode, uznavam, ale jednoznacne to bola nehoda, ktora sa skutocne moze velmi lahko stat kazdemu, ten chodec sa ani nepozrel a jednoznacne mal na tom celom vinu aj on). Rezesova bola opita, za volantom sedela vedome a tych nestastnikov vytlacila z cesty umyselne (hoci to sa preukazat nepodarilo, inak by to bola 4-nasobna vrazda). Navyse to ani len neolutovala.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kto bol na vine

jednoznačne na vine bol Lipsic, dokazuje to aj videozáznam z pouličnej kamery. nebyť toho záznamu to možno Lipšic "uhrá" - aj sa o to snažil na začiatku tvrdil, že nešiel rýchlo a nezrazil ho na prechode. Zrazil ho priamo na prechode a chodec bol už naviac v druhej polovici cesty cez prechod takže to nebolo žiadne "skončenie do cesty. Lipšic stále všade zdôrazňuje, že netelefonoval (ale zjavne sa nevenoval ani riadeniu). Nikto nezisťoval, či nepísal na fb, alebo pod. každopádne neprejavil ľútosť a hral to na to že on he obeť a chodec bol alkoholik. Mandátu sa vzdal až 30.9. tj takmer po 2tyzdnoch čo sa tiež nedá nazvať "hneď". oznam že sa vzdá mandátu dal až tri dni po nehode keď sa dozvedel, že existuje videozáznam z nehody.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Porovnávanie je min. choré

V žiadnej komunistickej krajine sa pravidlá nedodržiavajú,ani nedodržiavali. Ani normy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lipšic ten by mal sediet aj za ine veci, nielen zato ze zrazil človeka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Za čo? Za to, že v parlamente i v médiách v kuse upozorňoval na zlé zákony i priamo zlodejiny zločineckej bandy zvanej SMER? To bol jeden z mála politikov, ktorý robil to, čo politik v opozícii má robiť. A to nevravím o desiatkach návrhov zákonov, ktorých bol autorom alebo spoluautorom. Keby bol v normálnej strane, a nie v KDH (do r. 2012), tak by som ho bol aj volil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Lipsic

bol od cias Radicovej najslusnejsi a najcestnejsi politik na Slovensku! Toto ale vy, volici meciarovskeho typu nepochopite nikdy!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

slušný ?

tie smsky ktoré unikli z jeho komunikácie so ženami príliš slušné neboli...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Domov