SME
Streda, 27. január, 2021 | Meniny má BohušKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vozil sa Kollár s misskou pracovne? Jeho oficiálny program nezverejnili (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5 6 7

Hodnoť

Škoda, že niektorí novinári neboli

aktívnejši aj pri tej radkyni pre všetko, keď tiež asi chodila tam kam nemala.
 
Hodnoť

Asi aj toto

Zdravotníctvo je momentálne preťažené, pán Kollár svojou nezodpovednosťou zamestnal určité množstvo lekárov, sestier, ktorí tým pádom nebudú môcť liečiť ľudí, ktorým odkladajú operácie a možno kvôli nemu niekto aj zomrie. To isté platí pre pani ktorú viezol.
 

palec hore, urobil si point

je to velka nezodpovednost od druheho najvyssieho ustavneho cinitela a ohrozil Olajno projekt, minimalne z medialneho a zdravotnickeho pohladu.
 
Hodnoť

vekslak v odr bavani pokracuje

prave oznamila kacica, ze vekslak ju viezol do lekarne. Nuz toto je dalsi odr b.

Vypada to tak, ze SMER-odina ma obrovsky challenge tento tyzden, ked by si myslel, ze pracuje nad nejakym zakonom pre zlepsenie zivota obcanom, alebo nedajboze prace pri zabezpeceni olajno testovania sa myli, ich experti, medialny, pravny a co ja viem aky este, pracuju na versii pre public, co tam ta kacica robila vo vladnom aute, ako tam priletela, preco vychazdali von, atd. atd.

cokolvek da veklak na public bude len a len zamotavanie, takze vekslak a odr bavac istotne predstapi pred verejnost tym jeho typickym, ospravedlni sa, povie ze je taky aky je, pomaha, no a da dalsi prislub, ze pocas dobuy co bude v politike nebuide pouzivat vladne vozidlo, bude si soferovat a cestovat svojim autom.
 

 

Takze sme v pohode. Keby nieco, len veziem niekoho do lekarne. A predtym ho musim vyzdvihnut samozrejme.

A ja som sa bal, ze budem musiet vymyslat fiktivne pracovne cesty.
 

odlahlo viacerym, a vlastne vekslak

upresnil vynimky pre obcanov, lebo oni vzdy robia co obcania potrebuju, blah, blah, blah, a tak obcan vlastne moze polozit kacicu do auta a ist po lieky, popripade k osetreniu.

toto je dalsi dokaz, ze SMERodina je tu pre obcanov
 
Hodnoť

 

Pokutu im nikto nemoze udelit, pretoze preukazatelne spolu viezli auto do autoservisu alebo dokonca az na vrakovisko.
 
Hodnoť

Aj Ersek

Limuzínou do roboty môže ísť aj bežný človek. Minister Érsek podporil myšlienku zdieľanej dopravy
07.09.2018 Noviny.sk SlovenskoDárius Haraksin DÁRIUS HARAKSIN redakcia/AR REDAKCIA/AR

EMBED KÓD
BRATISLAVA / V piatok ráno Árpád Érsek cestoval do práce v spoločnosti obyvateľky priľahlej obce. Nie však vlakom ako naposledy, ale posadil ju do svojej ministerskej limuzíny. Chce tak inšpirovať aj ďalších, aby pomohli zdieľaním svojich áut odľahčiť cesty.
Minister dopravy reprezentuje kampaň s názvom idem inak. Chce ňou motivovať ľudí, aby v kolabujúcej doprave nášho hlavného mesta pomohli. Minule išiel vlakom, dnes pozval do svojho auta ženu, ktorá pracuje v Bratislave. Z Dunajskej Lužnej ju priviezol do širšieho centra mesta za necelú hodinu. "Pán minister prišiel pre mňa domov o 7:30. Mám povinnosti, musím odviezť deti do školy. Takže nás odviezol najprv do školy. Bol vzorne pripravený, mal sedáky a aj podsedáky pre deti," opísala rannú cestu s ministrom spolucestujúca.


Árpád Érsek.jpgÁrpád Érsek oficiálne kandidátom702
Minister Érsek podporil myšlienku zdieľanej dopravy
&#8203;Spojili sa cez Facebook, dohodli si spoločnú jazdu, všetko išlo hladko. So širokým úsmevom sa s ňou minister rozlúčil a povedal, že aj nabudúce. "To nie je moja osobná reklama. Chcem dať na vedomie, že keď sa susedia dohodnú, ubudne áut na cestách. Nemyslite si, že ja mám každý deň čas voziť niekoho do roboty," povedal Árpád Érsek, minister dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky.

Túto kampaň kritici odmietajú. Podľa odporcov totiž katastrofálnu situáciu v Bratislave nevyrieši zdieľanie automobilov. "Aby dnes minister dopravy zobral kohokoľvek do štátneho služobného "Bavoráku" za peniaze daňových poplatníkov a odviezol ju do školy, namiesto toho, aby si plnil svoje povinnosti, je totálny výsmech," oponuje Ondrej Matej z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7

Najčítanejšie na SME Domov