Moju 88- ročnú mamku som prihlasovala minimálne 30 minút. Systém nechcel "vziať" jej 9-miestne rodné číslo, od roku1954 sú r.č. desaťmiestne. Skoro ma trafil šľak... Našťastie to po čase zafungovalo, ale (možno náhodne) až vtedy, keď som najprv naťukala do kolonky r.č. a až potom vyplnila ďalšie kolonky... Naštvalo ma aj to, že nikde som nevedela nájsť pomoc - nedá sa nikam poslať mail ani zatelefonovať. Na stránke síce je tlačidlo Potrebujete pomoc?, ale sú tam len všeobecné kecanice Na čísle nachádzajúcom sa naspodu stránky s názvom covid... mi hlas oznámil, že sa hovor nahráva a spojenie sa prerušilo.
Proste nič.
Vtedy by mi pomohol článok, kde by sa nachádzala nejaká rada s mojím problémom. Veď si predstav, že sa očkovať chceš, môžeš, ale systém ti nedovolí vyplniť údaj, bez ktorého sa prihlásiť nedá.
Odpoveď jej prišla ale naozaj veľmi rýchlo - podľa jej slov najprv na mail a potom dostala aj SMS, na vybraný termín (BB).
Na štát určite. Keď si štát prednostne zaočkoval svojich /našich/ papalášov a keď sú zaočkovaní zdravotníci a záchranári tak sa mal štát stiahnuť do zadku a prenechať ďalšiu agendu na zdravotné poisťovne, Každý občan má preukaz poistenca - ozaj prečo nie je elektronický? a na zakladez rodného čísla by mala poisťovňa rovno vyzvať poistenca na očkovanie tam a tam. Ten by zároveň oznámil, či príde, alebo nie. To čo za odborníka núti starých ľudí prihlasovať sa na očkovanie ?
Co si ty za odbornika ? okrem toho ze si samozrejme nezabudol pouzit dnes take popularne slovo "papalas...". -prenechat na zdravotne poistovne - mas vobec sajnu co vsetko musia ZP robit,kolko maju zamestnancov,pobociek,ake maju napr, call-centra A akou formou byich mala ZP vyzvat ? SMS,Email,pisomne alebo ako ? A ako by bol ten termin (zaujem) potvrdeny ? Samozrejme , ze ludia v tomto veku (ale nie len oni, ale aj napr. romovia,ludia bez internetu) mozu mat problem so zaregistrovanim sa,ale robit z toho pomaly neriesitelny problem je scestne. Predpokladam,ze vacsina z tych,ktorych sa to dotyka maju vo svojom okoli cloveka , ktory im nie len s tymto , ale aj inymi zivotnymi situaciami pomaha (dochodok,lekar,advokat)
Každý lekár má na svojich klientov a klienti na lekára kontakt.
Keď vedia identifikovať platby tak toto sa už nedá ? Mám kúsok pod šesťdesiatkou a slovo papaláš som používal celý svoj dospelý život. Vieš prečo ? Pretože papalášizmus sa ma bytostne dotýka a stojí ma peniaze a nervy.
Ozaj , prečo nemáme elektronické zdravotné karty ? Nevadí ?
ok, mas stastie ak sa bez problemov dovolas .... mnohym (vratane moje malickosti) sa to nedari
v kazdom pripade nerozumiem, preco povinnost statu (myslim, ze to je povinnost statu) opat raz prenasat na iny subjekt - minimalne seniorov (urcite 85+, mozno aj od 65+) by mala menezovat/obsluzit priamo Socialna poistovna oznamenim terminu .. a je tam mensie riziko prepadnutia cez system, ako pri obvodakoch
Slony, veď pred očkovaním týchto starých ľudí sa musia k ich zdravotnému stavu i tak vyjadriť ich ošetrujúci lekári. Chápem , že ťa nas..irituje stav, že štát sa zbaví svojej povinnosti, ale čo robia štátni úradníci stojí väčšinou na dve veci. A je jedno kto je práve pri moci.
ako takeho by nebol problem , A akou formou by ich mala SP vyzvat ? SMS,Email,pisomne alebo ako ? A ako by bol ten termin (zaujem) potvrdeny aby ten termin mohol byt pouzity pre niekoho ineho ? Vela z tych 65+ este podnika . To aj s danovymi priznaniami im pomaha stat ? Robia si to sami alebo im s tym niekto pomoze. Vsetci chcu pomaly vo vsetkom menej statu lebo (vraj) ho nepotrebuju, lebo su svojpravni. A zrazu je neriesitelny problem s vyplnenim jedneho formulara ?
- cela debata vznikla kvoli tym, co si web formular vyplnit nevedia/nemozu (inak ma bav vyvoj v case - vcera som tu bol minuskovany ked som upozornil, ze ten formular uz ludi 85+ akceptuje a je ho mozne vyplnit "v zastupeni") - to co spominas su technicke riesitelne problemy, nie systemova prekazka ... napr. termin nemusi byt potvrdzovany, staci zivy (online) terminovnik nahradnikov .. a pre mna za mna aj okoloiduce cibulkove - nie som fanusikom menej statu za kazdu cenu , som fanusikom hodnoty za peniaze s pouzitim zdraveho rozumu - neviem aka pocetna je skupina 85+ (resp. 75/65) ale ist pri tejto skupine lahsou cestou s argumentom "ved niektori z vas dokonca aj podnikaju este" je chrapunstvo (a nie, nie som clenom skupiny, ani moji rodicia nie)
u nás obvodák funguje úplne bez problémov ,erecepty tlf, . tak isto konzultácie a keď potrebuješ osobne tak ti dá presnú hodinu, aby sa mu nestretli pacienti v ordinácií, nemá problém, vie si to zorganizovat.
Ved nemusí mať mrazničku. Mobilné očkovanie nemôže byt taký neprekonateľný problém, ale keď minister zdravotníctva ,ešte len uvažuje o usmerneniach tak to je potom ťažké. Namiesto dvojhodinových tlačoviek, dvojhodinová porada s odborníkmi ako vyriešiť problém v organizácií očkovania by bola prospešnejšia
...
Ahoj,
Tak určite, nie každého zaujímajú všetky témy...
Moju 88- ročnú mamku som prihlasovala minimálne 30 minút.
Systém nechcel "vziať" jej 9-miestne rodné číslo, od roku1954 sú r.č. desaťmiestne. Skoro ma trafil šľak... Našťastie to po čase zafungovalo, ale (možno náhodne) až vtedy, keď som najprv naťukala do kolonky r.č. a až potom vyplnila ďalšie kolonky...
Naštvalo ma aj to, že nikde som nevedela nájsť pomoc - nedá sa nikam poslať mail ani zatelefonovať. Na stránke síce je tlačidlo Potrebujete pomoc?, ale sú tam len všeobecné kecanice Na čísle nachádzajúcom sa naspodu stránky s názvom covid... mi hlas oznámil, že sa hovor nahráva a spojenie sa prerušilo.
Proste nič.
Vtedy by mi pomohol článok, kde by sa nachádzala nejaká rada s mojím problémom.
Veď si predstav, že sa očkovať chceš, môžeš, ale systém ti nedovolí vyplniť údaj, bez ktorého sa prihlásiť nedá.
Odpoveď jej prišla ale naozaj veľmi rýchlo - podľa jej slov najprv na mail a potom dostala aj SMS, na vybraný termín (BB).
Keď si štát prednostne zaočkoval svojich /našich/ papalášov a keď sú zaočkovaní zdravotníci a záchranári tak sa mal štát stiahnuť do zadku a prenechať ďalšiu agendu na zdravotné poisťovne, Každý občan má preukaz poistenca - ozaj prečo nie je elektronický? a na zakladez rodného čísla by mala poisťovňa rovno vyzvať poistenca na očkovanie tam a tam. Ten by zároveň oznámil, či príde, alebo nie.
To čo za odborníka núti starých ľudí prihlasovať sa na očkovanie ?
skvostne napady
okrem toho ze si samozrejme nezabudol pouzit dnes take popularne slovo "papalas...".
-prenechat na zdravotne poistovne - mas vobec sajnu co vsetko musia ZP robit,kolko maju zamestnancov,pobociek,ake maju napr, call-centra
A akou formou byich mala ZP vyzvat ? SMS,Email,pisomne alebo ako ? A ako by bol ten termin (zaujem) potvrdeny ?
Samozrejme , ze ludia v tomto veku (ale nie len oni, ale aj napr. romovia,ludia bez internetu) mozu mat problem so zaregistrovanim sa,ale robit z toho pomaly neriesitelny problem je scestne.
Predpokladam,ze vacsina z tych,ktorych sa to dotyka maju vo svojom okoli cloveka , ktory im nie len s tymto , ale aj inymi zivotnymi situaciami pomaha (dochodok,lekar,advokat)
Každý lekár má na svojich klientov a klienti na lekára kontakt.
Keď vedia identifikovať platby tak toto sa už nedá ?
Mám kúsok pod šesťdesiatkou a slovo papaláš som používal celý svoj dospelý život. Vieš prečo ? Pretože papalášizmus sa ma bytostne dotýka a stojí ma peniaze a nervy.
Ozaj , prečo nemáme elektronické zdravotné karty ? Nevadí ?
v kazdom pripade nerozumiem, preco povinnost statu (myslim, ze to je povinnost statu) opat raz prenasat na iny subjekt - minimalne seniorov (urcite 85+, mozno aj od 65+) by mala menezovat/obsluzit priamo Socialna poistovna oznamenim terminu .. a je tam mensie riziko prepadnutia cez system, ako pri obvodakoch
Chápem , že ťa nas..irituje stav, že štát sa zbaví svojej povinnosti, ale čo robia štátni úradníci stojí väčšinou na dve veci. A je jedno kto je práve pri moci.
a teraz sa k zdravtnemu stavu pred podanim vakciny vyjadruje kto?
ved to oznamenie terminu
A akou formou by ich mala SP vyzvat ? SMS,Email,pisomne alebo ako ? A ako by bol ten termin (zaujem) potvrdeny aby ten termin mohol byt pouzity pre niekoho ineho ? Vela z tych 65+ este podnika . To aj s danovymi priznaniami im pomaha stat ? Robia si to sami alebo im s tym niekto pomoze.
Vsetci chcu pomaly vo vsetkom menej statu lebo (vraj) ho nepotrebuju, lebo su svojpravni. A zrazu je neriesitelny problem s vyplnenim jedneho formulara ?
- to co spominas su technicke riesitelne problemy, nie systemova prekazka ... napr. termin nemusi byt potvrdzovany, staci zivy (online) terminovnik nahradnikov .. a pre mna za mna aj okoloiduce cibulkove
- nie som fanusikom menej statu za kazdu cenu , som fanusikom hodnoty za peniaze s pouzitim zdraveho rozumu - neviem aka pocetna je skupina 85+ (resp. 75/65) ale ist pri tejto skupine lahsou cestou s argumentom "ved niektori z vas dokonca aj podnikaju este" je chrapunstvo (a nie, nie som clenom skupiny, ani moji rodicia nie)
,erecepty tlf, . tak isto konzultácie a keď potrebuješ osobne tak ti dá presnú hodinu, aby sa mu nestretli pacienti v ordinácií, nemá problém, vie si to zorganizovat.
LEBO
PRETO!!!!
Máme elektronické zdravotné karty.