Osloviť stabilných voličov Smeru, aby prišli k volebným urnám. To je hlavným cieľom predvolebného videa, ktoré môže zaúčinkovať aj vďaka množstvu tabuliek, grafov a čísel.
BRATISLAVA. Smer sa cez volebné video snaží voličov varovať pred rozpadnutou pravicou. Nerozhodnutých voličov si tým nezíska, ale môže zmobilizovať vlastných, aby prišli k volebným urnám, myslia si odborníci na reklamu.
Michalovi Novotovi z Restartup, ktorý sa zaoberá reklamou, video Smeru pripomína trendy z Ameriky. „Sugestívne a subjektívne videoklipy s vytrhávaním faktov a citátov mimo kontextu, kombinovanie s dramatickými vizuálmi a hudbou sú však v USA skôr doménou negatívnych kampaní,“ hodnotí Novota. Video má podľa neho zdôrazniť kontrast medzi „vládou stability a spomienkou na chaotický zlepenec“ pravicových strán.