BRATISLAVA. Ministerstvo zdravotníctva nasadzuje nový vizuál jesennej kampane na podporu očkovania proti ochoreniu Covid-19.
Koncept novej fázy kampane reflektuje nálady v spoločnosti, ktorá je značne polarizovaná.
Novú podobu majú televízne, rozhlasové i online spoty, ako aj grafika pre printovú a vonkajšiu reklamu.
Informovala o tom hovorkyňa rezortu zdravotníctva Zuzana Eliášová.
"Cieľom nových spotov a grafík je poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa, a tým je nový koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie Covid-19. Jediným účinným riešením, ako nad spoločným nepriateľom zvíťaziť, je očkovanie," približuje Eliášová.
Spoty a grafiky sú výsledkom spolupráce s agentúrou MUW Saatchi&Saatchi, ktorá uspela vo verejnom obstarávaní. Od septembra zároveň ministerstvo zdravotníctva využíva službu adresného informovania o možnosti očkovania v konkrétnych mestách a obciach.
Na základe lokalizácie polohy SIM kariet sú ľuďom starším ako 45 rokov posielané informačné SMS správy o očkovaní v ich obci alebo meste.
Všetko o koronavíruse a ochorení COVID-19

- Sledujte priebeh pandémie koronavírusu minútu po minúte
- Covid Automat: Tabuľka s aktuálnymi opatreniami a zákazmi
- Všetko o očkovaní vakcínou proti Covid-19 na Slovensku
- Vývoj počtu nakazených a mapa šírenia koronavírusu na Slovensku
- Ako postupovať, ak ste sa mohli nakaziť?